Isadora Vår make-up 2010

IsaDoras vårkollektion Nostalgia är helgrym. I Looove!

Wonder Nail Wide Brush
69Kr

Vintage Mint(619) Pink Cadillac (616) Bardot Pink(615)







Läppstift Cream gloss stylo
89kr



Cream Gloss Stylo i färgerna Caramel Dream (12), Iced Latte (11), Champagne (10), Candy Floss (13), Bon Bon Pink (14) och Peach Melba (15).



Eye Shadow Palette
Nr 59 creamy nudes 179Kr





Light & Shade Eye Shadow
Cupcake Matte (80), 99 kr.





Igår var jag och köpte nagellacket pink cadillack & Läppstiftet Cream gloss stylo
Candy Floss.
Testade nagellacket och i love it , den breda borsten var jag först skeptisk till men den underlättade och var perfekt måste jag säga. Läppstiftet var jag lite nojjig över att det skulle vara kletigt och obehagligt att ha på läpparna men ikke där blev jag positivt överraskad igen :)

Kan inte hålla mig utan jag måste köpa nagellacket i färgen bardot pink och Eye Shadow Paletten.
Skriver sedan hur dom var :)



Bilderna kommer ifrån google och lipgloss bitch.



Kommentarer
Postat av: Abdullahfredrikke

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-12-10 @ 11:40:35
URL: http://abdullahfredrikke.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0