What a weekend.

Hmm vad ska man börja med ?

I fredags kom Anne & Mia hit så tjatade vi lite och jag gjorde mej iordning , Sen drog vi till Linda på förfest =) Trevligt Trevligt. Vid 12,00 ungefär kände vi att vi kanske skulle dra oss innåt krogen haha lite sent men det var endå lagom :) Hade iaf skitkul som vanligt =) kom väl hem vid 03,30 eller nått tror jag.

Haha jag och Anne var förbi seven eleven träffade några som ville ha med oss på efterfest men kände att sängen kändes mer lockande ;) 

Haha seven eleven is the shit eller vad säger du Anne ;) " han får gärna skura min biff " hahaha sagt om snubben som skurade golvet inne på macken.

Var iaf en jävligt lyckad fredag :)


Skriver mer om resten av helgen sen.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Skulle inte vart helt fel att få biffen svabbad alltså.. x'D

2009-09-20 @ 15:56:12
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Jennifer..*

Grattis du vann tävlingen!!! :)

Skicka din adress i ett mail till mig,

så skickar jag ditt armband i morgon!! =)

([email protected])

2009-09-20 @ 16:41:30
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0