Eva Eastwood

Jajjemän i fredags var jag och my boy på Eva Eastwood =) Trevlans Trevlans!
Träffade även Hanna där " En tjej på jobbet " Hon jobbade nämligen vid ett spelbord där , hon såg lagom road ut :P haha. Hade iaf en trevlig kväll , träffade en hel del folk man kände igen! Det är ju inte fel inte..

Sen i lördags var vi ute på storebrors gård och hjälpte honom lite , Men jag kunde inte göra så mkt var inte piggast i stan om man säger så ;) Sen efter det så bar det av till Mickes syster och Milia =) Käkade pizza , satt och tjatade och lekte med Milia.Sen fixade vi med akvariumet har ju nämligen fiskar hemma nu. Skojj Skojj Tyra tycker dom är jätteroliga att kika på :) hihi! Lekte med my babe Fanny i lördags med =) Jag , Micke och hon var ute en sväng och kollade läget! Annars blev det lungt! Igår blev också lungt , var på Middag hos mina föräldrar sen träffade jag en kompis och efter det åkte jag och Tyra upp till Mickes föräldrar där Micke höll hus , han och Kenneth "hans pappa" var i garaget och jag och Anki"hans mamma" låg i soffan och kollade på greys anatomy =) Inte fel! Lånade första säsongen av henne tänkte se det från början nämligen!

Sen när vi kom hem så käkade vi lite och låg och kollade på första avsnittet av greys anatomy.

Har med andra ord varit en trevlig helg!

Men fyfan har ont i halsen och är förkyld även ont i huvudet!!!! Brr orka va sjuk typ jämt! Im Going crazy!
Oj vilket långt inlägg det bidde då! Haha nu har ni något att sätta tänderna i af ;)

Take Care! Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0