Krångeldag.

Usch har inte varit en nice dag idag , Har krånglat en massa!!
Och ont i huvudet har jag haft....

Men en sak som var kul det var att Anne bytte kontor på jobbet idag , Så nu sitter hon mittemot mej :D Heja Heja...
Nu kan vi ju sitta och vinka åt varandra =D gillar den tjejen skarpt hon är så go så....

Anne om du läser så måste du och din Micke komma och hälsa på mig , min Micke & Tyra nu snart.!

Hepp nu ska jag och min kärlek ta våran goa hund och gå en långpromenad!

Take Care!
Love Bella.

Kommentarer
Postat av: anne

det är shysst med en tjej som granne alltså! :D



jaaaa, det får vi göra :)

2009-05-19 @ 09:51:00
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0