Grillning & Fiske

Hellu Sunshies!

Hoppas ni haft en bra helg ,Det har iaf jag.

I Lördags kom var min familj hit till mig och älsklingen på Middag.

Sen senare kom Emma & Jesper. Älsklingen & Jesper åkte iväg för att köpa en grill för vi hittade inte våran som vi köpte förra året , Hmm undra vart vi har lagt av oss den då :P Jaja fick iaf tag på en grill till slut .
Jag & Emma satt hemma och tjatade sålänge sen när de kom tillbaka började de fixa med grillen och grejja då åkte jag & Emma till Ica för att handla dricka , Var ju underbart väder så då åkte cabben ner =) Härligt härligt.


Sen käkade vi och satt och tjötade.Sen gick vi in och kollade på ballar av stål * Me like it*

Sen åkte vi förbi hos Emma & Jesper en stund , Sen bar det av in till stan inte så mkt folk ute men ack så kul vi hade det , Allsång is the shit ; )


I söndags så drog vi till Hökensås och fiskade Jag , Älsk, Emma & Jesper blev tyvärr ingen fisk men hade det kul endå , Skönt att komma ut och fiska.

Hepp om man skulle göra lite käk tills imon kanske? Hmm om man orkar ; )


Take Care
Love Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0