Väska från Friis & co

Hade problem att somna inatt också , suck! Why?
Har varit dålig i halsen idag hostat folk i öronen och haft allmänt ont , Illa!

Idag käkade vi smårgåstårta på jobbet , gott som fan var det...!!!!

Efter jobbet så var vi uppe hos mina föräldrar , skulle rensa ur lite ur bla en garderob där jag har haft en massa sker som har legat kvar hos dom. Sen käkade vi där och nu slappar jag hemma framför dumburken , Men jag klickade hem en snygg väska ifrån Friis & co nyss =D Såå nice

Onsdag imon gott snart fredag igen då =D Inte illa det inte..

Dåligt med komentarer nu för tiden , så kom igen nu gott folk =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Var det jobbigt att rensa eller? ;P

2009-06-09 @ 22:51:17
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: M

Är det den där influensan som går runt?



Jag är verkligen sugen på att skaffa spikmatta. Fötterna mådde bättre än aldrig förr när jag stod på en sådan i typ en minut.

2009-06-09 @ 23:52:56
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0