Potatisgratäng & Kassler

Jisses vad mätt jag är , Jag & Älsk har ätit potatisgratäng och kassler =) Gott gott gott.

Ligger i soffan och jäser och kikar på Magnus Betnér - Tal till Nationen , fyfan vad skön han är , Love it!!!!

Var på Ikea idag skulle handla lite nytt men såklart fanns ju inte det vi skulle ha , Suck Suck Suck........

Thats Life..

Jag som ville shoppa buhu!!!
Hopp har hört att det skulle bli hyffsat fint väder imon =D Thats nice
Jag är sååååååååå fiskesugen , vi satt idag på jobbet och tjatade om fiske , haha så gött är det ju!

Nehe nu ska jag spana runt lite och lyssna på musik =)


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag somnar typ när ni andra sitter o tjatar om era fiskar.. xD

2009-06-09 @ 08:30:59
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0