Tyra på djursjukhuset & barnvakt & Äntligen semester

Vår älskade Tyra blev dålig igår och idag fick vi åka till djursjukhuset och de la in henne med detsamma :(
Misstänker att det är hjärnhinneinflammationen som kommit tillbaka :( Usch , min gumma hoppas hon blir bra snart.
Sååå tomt utan henne här hemma.

Vi är ju också barnvakt åt Nora & Eddy då Toffe & Nanny är inne på förlossningen och ska föda =)
Inte kommit nån bebis ännu!

Idag har vi varit uppe i stadsparken en sväng med barnen.
Vi är såååå trötta sov så dåligt inatt ju...

Har ju äntligen semester nu =D Åhhh så underbart ska njuta till fullo.

Hepp ska snart fixa lite mat nu sen försöka få barnen att gå med på att vila ;) Haha

Take Care!




Kommentarer
Postat av: magdalena

Men gud va hemskt med Tyra.. Hur är det med henne?? Tack ja nu är jag tillbaka :)Hur mår du sötnosen?? Kramar

2009-07-14 @ 22:06:24
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: magdalena

åh så skönt att hon är hemma igen!! Jo då jag mår rätt bra, men funderar mycket på vad jag ska göra me livet.. utbildning o jobb.. Svårt!kram

2009-07-15 @ 18:34:03
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0