Jaha då var det dags igen

Beroendet har krypit fram igen , Tradera tradera tradera!!!!!!!
Brukar ni hänga på tradera?!?

Vad trött jag varit de senaste dagarna alltså , har slockat direkt när man kommit hem ifrån jobbet.
Så darför jag varit dålig på uppdatering.


Åh jag är grymt shopping sugen , känner begäret komma smygandes! Ha Ha
Vatt en bra start på veckan nu gott det =) Jobbet går kanon , Är handledare för en ny tjej som har börjat och det går great!
Jag och Angelica x2 = Den nya som börjar heter så också nämligen!
Vi hade ett äta glass break idag förmiddags och Angelica kläckte den smarta idén att lägga i glas i den varma chokladen vi drack och himmel vad gott det blev =) Vi får nog köpa upp ett glasspaket och ha de så vi kan göra våra Ala Choklad/ Glass drinks =) Haha härligt!

Naaj nu börjar magen kurra nu får de bli kvällsmat!

Take Care!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0