Hamburgare

Yej jag och älsklingen ska göra hamburgare =) jättegott och jättesmidigt!
Både jag och älsk känner oss som om vi vore påväg att bli sjuka =( Surt!
Idag har det varit lungt, Micke och Tyra var ute i morse och jagade lite , så hon fick springa lös =) Allt gick bra!
Sedan åkte jag,älsk och Tyra en sväng till skogen och fotade Tyra lite så jag har skrivit ut endel bilder!
Sedan har de blivit soffan & sängen.Och nu blir det middag! Haha bättre sent än aldrig!


Vad har ni gjort idag då?
Take Care!

Kommentarer
Postat av: L O U I S E

sv: hehe okeej :) aa, jag tkr inte så mkt om de vita heller, men orkar inte alltid skära bort de :P

2009-01-04 @ 17:38:29
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0