-2oo9-

Jepp då var det nya året här då =)

Hade en jättetrevlig kväll igår verkligen!
Peter & Tess var ju som sagt här hos mig , älsklingen & Tyra jag och Tess lagade en 3 rättersmiddag var underbart gott =)
Sen vid 12slaget skålade vi och kikade på fyrverkerier..

Idag har det varit lungt var och hämtade Brobeck tidigare idag sedan blev ja så trött så jag gick och la mig en stund och nu har man vaknat =) Får se vad som händer ikväll.

Åh jag längtar så otroligt tills våren kommer och jag kan plocka ut min käre Cab =) bara några månader kvar.
Bjuder på en bild på pärlan också =) Dock så är bilden inte den bästa då det regnade och den var lite smutsig.

Min älskade bmw =)

Bjuder på en bild på mig med =) Har varit dåligt me sådana här

Jag


Vilka är ni alla som läser min blogg igentligen ? =)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Söt bild på dig :)

2009-01-10 @ 20:39:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0