Tatuerad & Chai latte

Hallå Sunshines.
Igår efter jobbet blev det chai latte och fruktsallad på georges coffehouse med trevligt sällskap =)
Sedan var det det hem och dags för tatuering =) Åhh jag älskar den är såååå nöjd =) Gjorde ju inte särskilt ont direkt heller.
Sen när min gadd var klar så käkade vi pizza sen var det dags för Micke att tatuera sig. Den blev bra den med!


Idag har jag , älsk & bror varit och shoppat blev en massa saker till hemmet sen även lite kläder.
Ikväll funderar jag på att göra hemmagjord pizza , får se vad det blir mer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det borde komma upp en bild på din tatoo:P

är nyfiken och se den!

2009-02-08 @ 17:12:25
Postat av: Sarah Giercksky

Vad tatuerade du för något? :) kram

2009-02-08 @ 20:07:51
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0