Hundattack och Tatuering

Seg jag är :(
Min älskling ligger och är sjuk :( Stackars älskling!

Naaw har ju inte hunnit berätta mina föräldras (och även min hund med givetvis) Dizzie blev hundattackerad av en lösspringande schäfer i lördags på Öxnehaga där de bor :( Fick ett samtal av Mamma att Dizzie låg nersövd på Djursjukhuset och hade blivit attackerad och hade stora bitsår. Micke var och jagade så jag lämnade upp Tyra till Mickes föräldrar så följde jag med och hämtade Dizzie pluttan , usch vilken syn hon var ihoppsydd lite överallt =( Hon piper fortfarande för hon har ont , Det stod om det i tidningen igår , och det är givetvis polisanmält!!! Som veterinären sa hon hade änglavakt.


På fredag ska man tatuera sig då , Sedär kunde man inte tro om Bella va :P Men jag kommer verkligen att göra nått vackert och som jag alltid kommer att stå för :)

Nu ska jag värma lite Potatisgratäng.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0