Helg och Underbara alla hjärtans dag ("v")

Då början ytterligare en söndag att lida mot sitt slut.
Helgen har varit great =)
I fredags slutade vi vid 12,00 riktigt riktigt skönt =) Helgen har känts sååå mkt längre!

Fredagskvällen tillbringade vi hos en arbetskamrat/Vän =) Satt och tjötade kollade på tv och hämtade hennes pojkvän sedan så käkade vi =) Tack för en god middag Anne Banne =) Lekte även med hennes söta Snöboll...Hade en jättetrevlig kväll.

Lördagen kunde väl börjat bättre , åkte in till djursjukhuset med Dizzie då hon antagligen har nån infektion efter hundbetten , hoppas på att hon kommer hem imon lilla pluttan.

När jag kom hem vilade jag lite hade grymt ont i huvudet , Vaknade sedan upp av att älsklingen höll fram massor av jättefina röda rosor och ett fint kort =) blev så glad. En stund senare ber han mig tömma diskmaskinen och jag glad som jag är öppnar diskmaskinen och ser en ask fint inslagen med en massa rosa band så fin så jag knappt vill öppna den hihi , öpnnar den iaf och i ligger världens finaste guldörhängen =) Åhh han är så underbar min älskling, Om du läser gubben så Tack , Tack så jättemycket, Jag älskar dig.

Sen senare på kvällen lagade vi en jättegod middag tillsammans sedan så åt vi och bara mös =) Var en underbar Alla Hjärtansdag....

Sen lite senare var vi och hälsade på mina föräldrar , trevligt trevligt!

Idag har det blitt en massa shopping med älsk, bror ,brosdotter och Mamma =) Sen käkade vi hos mina föräldrar.
Får nog bli att gå en liten runda med lilla Tyra sedan dricka en kopp té och krypa ner i sängen.

Oj vilket långt inlägg det blev har ni orkat lästa?;)
Jobb imon då =) Känner mej ganska taggad , Enda nackdelen är att jag fortfarande har jävligt ont i bihålerna imellanåt.

Take Care!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

hej!

Haft en bra helg tjejen?



..............





Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta här åt mig

Du fyller bara i fälten och efteråt går du in på din mail och godkänner att du röstat



SNÄLLA



http://www.kawasaki.se/ER-6n#yourgallery/Koogan





Du kan vinna skinnjacka och annat.. Har du flera mailadresser ju större chans att du vinner och jag blir gladare!



TACK på förhand! / Sandra Gee

2009-02-16 @ 00:42:25
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Miia

Vilken mysig alla <3's dag ni verkar ha haft gumman. Och vad roligt med överraskingar! Vad lagade ni för god mat då? :)

2009-02-16 @ 01:27:11
URL: http://ia-87.blogspot.com
Postat av: Sarah Giercksky

Hej! hur mår du? :) kram

2009-02-16 @ 16:58:57
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0