Gott Nytt År =)





Mitt 2009 har jag:
[x] varit full
[ ] varit i slagsmål
[ ] haft sex med mer än en person
[/] åkt polisbil ( Har dock suttit i en polisbil haha )
[ ] snattat
[ ] däckat
[ ] svimmat
[ ] haft ett one night stand
[ ] badat naken
[x] Gråtit
[x] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[x] förlorat en eller flera vänner
[x] piercat mig
[ ] kissat på mig
[x] blottat mig
[ ] tagit någons oskuld
[ ] tagit någon sorts drog
[ ] försökt ta livet av mig
[ ] rymt hemifrån
[x] haft ångest över något
[ ] varit utomlands
[ ] blivit gravid
[ ] flyttat hemifrån
[ ] badat i havet
[x] varit på en vild fest
[x] varit på en död fest
[x] tjänat pengar
[x] ätit skräpmat en vecka i streck
[x] jobbat
[ ] fått sparken från jobbet
[ ] mobbat någon
[ ] blivit mobbad
[ ] färgat håret mer än 5 ggr
[ ] brutit ett/flera ben
[ ] opererat mig
[ ] skönhetsopererat mig
[x] sovit bort en hel dag
[x] varit vaken en hel natt
[x] haft fest hemma
[ ] varit på badhus
[x] slösat pengar på något helt onödigt
[x] Krockat
[ ] blivit arresterad
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri
[ ] åkt ambulans
[x] varit snäll
[x] varit dum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0