Bedrägeriförsök på mitt Visakort

Hopp då var jag också drabbad av Bedrägeriförsök på mitt Visakort , baby blev ju drabbad i helgen sen Storebror och sen en på jobbet ,sen så har man ju läst i tidningen att det har varit en massa skimmingförsök här i Jönköping. Någon som läser min blogg som blivit drabbad eller känner någon som blivit det?

Fördelen är att de har inte lyckats sno några pengar av oss

Men nackdelen är att jag måste vänta på ett nytt kort =( och imon är det löning men om jag har flyt så har jag mitt nya kort imon =D Woohoo. 

Igår var en toppendag på jobbet allt flöt på som bara den härligt som bara den , var helt slut igår så när jag kom hem så käkade jag sen blev de sängen skulle bara vile en stund men vaknade typ vid 23,45 läste en liten stund sen slocknade jag igen.


Take Care!
Love Bella


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej åh vad glad jag blir :) fler recept ska ordnas! ;) har du testat några?? Du har ju en superfin blogg. Finns väl inget finare än rosa ;)kram

2009-04-23 @ 22:16:32
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag har inte testat än jag heller, Men jag tror det står på burken man köper. Man lägger nog i när det börjar bli flötigt. Så sugs fettet upp och man ser lite frächare ut igen :)Har hört att man kan använda vetemjöl som oxå ska suga upp fettet. Vad ska du hitta på i helgen? Kram

2009-04-24 @ 13:21:04
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0