Tänkte ta tag i detta

Japp som rubriken lyder så har jag tänkt att ta tag i detta bloggandet nu.



Förra fredagen hade jag Dildoparty också trevlig kväll med fullt av tjejkompisar i hela Mickes och min lägenhet.
Nu i veckan blir det att lägga fokus på jobbet och träningen , ska kika ifall Angelica vill följa med och träna.
Måste ställa in min älskade bil nu för vinterförvaring :( blir nog inget mer cabväder skulle jag inte tro.

I helgen har det blivit en massa shoppande :) alltid kul att skämma bort sig själv lite

Hv imon med ja , har blivit nästintill besatt ;) Har varit på en massa hemmamatcher och när man inte kunnat vara där har man suttit bänkad framför tv , Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0