Var några dagar sedan

Ja det var som sagt några dagar sedan jag uppdaterade här.Fy skäms.Har haft fullt upp verkligen.

Julen var iaf helt underbar med nära och kära , många paket och underbar mat :) Precis som Julen ska vara.
Mellandagarna var också bra =) I fredags var jag & älsklingen nere på stan och träffade två kompisar , Jag & Tess gick och shoppade och Älskling & Peter var och shoppade på fiskecenter! Blev A6 efter stan också , sen senare på kvällen kom Tess & Peter hit så käkade vi pizza , chips med dipp och kikade på film =) Lite senare hämtade vi även Brobeck och grabbarna drack lite , sedan kikade grannen in och gjorde oss sällskap och vid 03,30 kom Marit och hennes syrra blev som sagt en lång natt/morgon jag och älskling somnade väl vid 06,00 nångång skulle jag tro!Men kul hade vi ;)

Har även införskaffat mig en massage dyna =) Härligt! Har ju massagefåtölj på jobbet så nu kan man gotta sig både där och här hemma =)

I lördags hände dock en tråkig sak fick ett sms att Mamma hade ramlat och antagligen brutit handleden , Så jag och Storebror åkte in till sjukan, till Mamma & Pappa och var där till sent på natten och mkt riktigt hade hon brutit handleden bägge två benen också =( De gav henne en massa smärtstillade och skulle försöka "dra" tillbaka allt på rätt plats sen gipsade de men de ville inte stanna kvar på rätt ställe så hon fick åka in igår för operation sedan efter ett par timmar ringer de och säger att operationen inte blev av för det var en annan operation som dragit ut på tiden , men de uttryckte väl sig inte så smart , man var nervös så ringer de och utrycker sig med "tyvärr så är det så att det blir ingen operation idag" men fatta att hjärtat stannade när man hörde tyvärr så är det så att...... trodde ju de hänt nått!

Idag blev Mammsen iaf opererad och då upptäcker de även att hon brutit armbågen =( Jisses alltså!Stackars lilla Mamma hon får komma hem imon! =D världens bästa Mamma.

Imon är det Nyår då , jisses vad tiden går vart tar den vägen?!?
Tess och Peter kommer iaf hit så ska jag och Tess göra en go 3-rättersmiddag =) de kommer bli en kanondag.
Så imon ska man åka och handla , ska även upp till A6 en snabbis.Puh mkt att tänka på..

Jaja nu fick ni iaf en uppdatering om vad som hänt de senaste.Hoppas alla hade en bra Jul?

Vi hörs imorgon.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tack detsamma! :)

2008-12-31 @ 00:31:38
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0