Torsdag

Vad veckorna går snabbt! Har inte kunnat jobba varken igår eller idag har haft så ont i magen och mått illa ska ringa Jouren sen och se vad de säger,Kommer säkert få åka in och då missar jag Hv:s match ju =( Japp nu stod det klart att jag fick åka in vid kl,19,00 surt sa räven, På tal om räv så är älsklingen ute och vakar på räv med Peter och Gunnar typiskt att man inte mår bra :( var iaf ute och jagade i söndags på våra Marker Storebror skjöt en bock =) Tyra blev helt galen i den hon skrek efter den typ halva kvällen haha min lilla Jakttjej , Snöade igårkväll/Natt också vill ha massa snö :) Tyra älskar verkligen snö hon vill vara ute hela tiden och busa.

Hopp nu har jag beställt ett halsband med mitt namn :) blir nice!


Skriver kanske mer senare beror på hur jag mår!

Take Care//Bella

Kommentarer
Postat av: anne

hur gick det hos farbro doktorn sen? :)



mejla över lite bilder till [email protected] så fixar jag din blogg nästa vecka :D

2008-12-05 @ 09:27:51
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0