Söndag

Hej sunshines , hoppas alla har det bra?!

Jag tänkte skriva ett litet kort inlägg nu då jag har väldigt ont i magen så ja ska krypa ner i sängen och läsa =)
Idag var jag iväg med mina föräldrar och handlade lite julklappar till Tyra och Dizzie var bara tvungen =) ska handla resten nu snart , Handlade även ett par skor till mig =) Jättefina verkligen. Yes hockey ikväll då ;) Heja hv heja.

Jo jag funderade på en sak jag är såå nyfiken vore jättegulligt ifall ni kunde skriva till mig vart ni har hittat min blogg nånstans? Sedan om det är nått speciellt ni vill veta eller nått ni vill jag ska skriva om?

Hepp nu kallar sängen och det varma duntäcket och boken :)

Jag skriver mer senare ikväll antagligen så kika in då =)


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0