Snö snö åter snö

Vad snö vi har nu =) härligt härligt och det har inte slutat snöa ännu!
I morse var jag hos tandläkaren var tvungen att gå dit för att hämta en sak *suck* Inte kul alls när man inte känner sig pigg!
Fick även hem lite goodies idag =) mitt superfina nagellack i love it! Bild på det finns i ett tidigare inlägg!Det är såå snyggt.
Fick även smyckesförvaringen finns också i ett tidigare inlägg =) Har fyllt det med en massa klockor , Jösses vad klockor jag har 5 st kom jag fram till och mer lär det ju bli *L*de e så fina mina klockor bla från Jetset & Playboy osv.Massa bling bling i varjefall =) Klockor , smycken och väskor i love it!  Väntar på att älsk ska komma hem han kommer nog vilken sekund som helst. Bara snön försvinner en liten stund nästa vecka nångång så jag kan ställa in min cab det är god tid för det nu, Men sedan för snön gärna komma tillbaka! Är lite sugen och åka ut och sladda lite *haha* beror på hur jag mår sen förståss.Annars får de bli en annan dag. Är lite sugen på att slänga upp Julgranen i helgen , När tkr ni man kan ställa fram granen?

Take Care



Kommentarer
Postat av: Millah

var riktigt gott med det kan ja lova :) tycker jag du ska göra.

Om du klickar på den så kommer de en sida där du skaffar en sån :)

2008-12-12 @ 19:48:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Ja de är underbara! Är redan sugen på en till vovve :)) Hihi

2008-12-13 @ 12:01:47
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Om inte jag eller min pv kan ha honom så är han hos mina föräldrar, jättebra att ha hån som kan hjälpa en så :)

2008-12-13 @ 16:14:09
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0