Lördag

Älsklingen och Tyra åkte ut till skogen för ett tagsen Tyra skulle släppas lös med sin GPS för första gången , Hon har ju aldrig jagat lös innan så att säga, Micke ringde för en stund sedan och berättade vilken duktig tjej vi har =) Bara efter nån minut så var det fullt drev inne i skogen!Nästa gång måste jag följa med och släppa henne.Blir ju nervös av att bara sitta här och vänta och jag som redan har ont i magen!


Om en stund ska jag iväg med Storebror och hans dotter =) Vi ska väl julhandla lite var det tänkt!

Pratade med Micke nu och han hade Tyra brevid sig , hörde hur hon skällde och hade sig hon vill ju jaga mer pluttan =)
Han skulle kanske släppa henne en omgång till.

Hepp om man kanske skulle ta och kliva upp ur sängen nu?
Slänger en bild på Tyra Mattes duktiga lilla tjej =)





Kommentarer
Postat av: anne

va duktig tyra är :D



jaa, klart det går bra att du länkar ^^.

mår du bättre i magen nu? :)

2008-12-06 @ 14:12:29
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: anne

Jaa, klart ja kan lägga in en prinsesskrona :) Du kan ju ha en bild på dej själv på sidan av bloggen kanske? Ovanför "menyn" :)

Stackars dej, hoppas magen blir bättre snart.. Jag har blivit förkyld, men annars är det bra här. Kram!

2008-12-07 @ 09:50:29
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: anne

tack! :)

Ja, blir det inte värre så kommer jag :) Ska du va hemma några dagar till eller?

2008-12-07 @ 13:23:03
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0