Lördag

Gomorron sunshines!

Dagen började med att jag vaknade av älsklingens klocka som ringde och jag fick för mig att det var jobb idag men sedan kom jag på att det är ju lördag så ja kan sova vidare zZzZz...Hade för övrigt ont i halsen när jag vaknade =( usch får hoppas att det släpper!  Idag är det mkt som behövs göras har tvättid , behöver städa och baka! Får se vad som hinns med =) Sen kommer ju min brorsdotter hit =) Igår blev det lungt gick och la oss ganska tidigt var så seg i kroppen igår men rastlös i huvudet Hmm hur lät inte det då?haha det var iaf frustrerande...

Hepp är väl lika bra att sätta igång nu då kanske =)

Ville bara tipsa om lite länkar men det gör jag i inlägget över =)


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0