Lördag

Hellu sunshines!
Idag har det varit lungt Micke och bror var ute och jagade men jag blev hemma denna gång.
Har ist gått och plockat lite här hemma =) Sedan så lagade jag mat det blev Kasslergratäng tänkte dela med mig av receptet =) Så det kommer i ett separat inlägg och kommer ligga under kategorin recept där kan ni ju kika in imellanåt =)
Förresten fick en fråga vart jag hade köpt mitt smyckesetui , Jag köpte det på bellme men det går att köpa här också :
http://www.frozza.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=415
Finns dock bara i svart där jag har ju det vinröda såå fint men svart är ju fint de med =)

Just det Gutta var ju på besök innan också!Det var trevligt var ett tag sen.
Imon är det hockey igen , Göttans Göttans , Följer ni hockeyn?

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer , men de lär man ju märka iaf

Hepp ska skriva enr receptet nu sedan kanske jag skriver mer senare.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0